Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość

Poltext
Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,00 PLN
Nasza cena
45,47 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość
    Autor: Wojciech Budzyński
    Wydawnictwo: Poltext
    ISBN: 9788375612912
    Języki: polski
    Rok wydania: 2017
    Ilość stron: 260
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje