Triumf typografii.
Kultura, komunikacja, nowe media
D2D.pl
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
Nasza cena
47,85 PLN
Oszczędzasz 30%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,32 zł
Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej.
Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować. Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują tradycyjne formy typograficznych środków wyrazu?
Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej
dalszy rozwój?
Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współczesnych projektantów, lecz także omawia nowatorskie rozwiązania. Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami poprzez intrygujące analizy i ciekawie dobrane przykłady.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
d2d.pl s.c. Elżbieta Totoń, Robert Oleś
ul. Sienkiewicza 9/14
30-033 Kraków (Polska)
tel: +48 12 432 0850
email: info@d2d.pl
Szczegóły
Podtytuł: Kultura, komunikacja, nowe media
Autor: Henk Hoeks, Ewan Lentjes
Wydawnictwo: D2D.pl
ISBN: 9788394030674
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 360
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Zintegrowana
Waga: 0.95 kg