Słownik marketingu /Wilga/

Langenscheidt
Słownik marketingu /Wilga/
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
28,82 PLN
Nasza cena
33,15 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Słownik angielsko-polski z indeksem angielskim zawiera ponad 6 5000 haseł i zwrotów, dotyczących wszystkich aspektów wiążących się z tą ważną dziedziną biznesu we współczesnym świecie. Dobór słownictwa uwzględnia m.in. takie zagadnienia jak: różne formy reklamy, techniki sprzedaży, badania rynku czy terminy związane z opakowaniami. Jakość słownika zwiększają umieszczone w nim autentyczne cytaty z prasy fachowej całego świata, które pokazują jak używa się języka angielskiego w tej sferze.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2000
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Tytuł: Słownik marketingu /Wilga/
    Autor: Collin P.H., Ivanovic A., Słupski J.
    Wydawnictwo: Langenscheidt
    Kod paskowy: 9788371565120
    ISBN: 8371565127
    Języki: polski, angielski
    Rok wydania: 2000
    Ilość stron: 234
    Format: 14.0x20.0cm
    Waga: 0.37 kg

    Recenzje