Zarządzanie w Polsce Dydaktyczne studia przypadków
Poltext
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
39,35 PLN
Oszczędzasz 35%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Publikacja stanowi unikalny zbiór dydaktycznych studiów przypadków polskich organizacji: małych, średnich i dużych polskich firm oraz podmiotów sektora publicznego i pozarządowego. Studia przypadków to jedna z najskuteczniejszych technik uczenia się zarządzania pozwala wcielić się w rolę faktycznych decydentów, w rzeczywistych sytuacjach, w konkretnym, znanym nam kontekście. Na polskim rynku wydawniczym dotychczas brakowało profesjonalnych case studies przygotowanych we współpracy z praktykami, z myślą o potrzebach dydaktycznych. Ta publikacja przynajmniej częściowo wypełnia tę lukę. W książce znajdują się trzy rodzaje studiów przypadków. Po pierwsze, są to case studies realizowane we współpracy z praktykami i przez nich autoryzowane. Opowiedziane w nich zostały historie prawdziwych wyzwań zarządczych i sposobów ich rozwiązywania. Po drugie, są to studia przypadków opisujące ciekawe i powszechnie znane zdarzenia z rzeczywistości gospodarczej, oparte na ogólnodostępnych danych. Zarówno opisywane zdarzenia, jak i podmioty będą Czytelnikom choćby pobieżnie znane. Po trzecie, zbiór zawiera studia przypadków, które po przygotowaniu zostały zanonimizowane przedstawiają faktyczne osoby, firmy i sytuacje, jednak ze względu na wrażliwość pewnych danych autorzy musieli ukryć prawdziwą tożsamość bohaterów i kontekst ich działalności. Case studies zawarte w tym zbiorze są atrakcyjnym narzędziem dla uczestników szkoleń, studentów studiów pierwszego, drugiego i trzeciego stopnia oraz słuchaczy studiów podyplomowych. Mogą służyć także jako inspirujący materiał w wewnętrznych programach rozwojowych firm. Wykładowców autorzy publikacji zapraszają na stronę studiomprzypadku.edu.pl, gdzie można uzyskać dostęp do notatek dydaktycznych. Zawierają one gotowe scenariusze zajęć, schematy pracy ze słuchaczami oraz omówienie najważniejszych koncepcji i teorii przydatnych w pracy nad konkretnym case study. Publikacja jest efektem projektu badawczego realizowane-go w latach 2013-2017 w Akademii Leona Koźmińskiego i finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Lider IV.
Szczegóły
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375618433
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 552
Format: 21.0x30.0cm
Oprawa: Miękka
Redakcja: Latusek-Jurczak Dominika
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zarządzanie Teoria i praktyka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym
Wydawnictwo Naukowe PWN