Gierki małżeńskie: Wiem wszystko
Wiek: 16+
MDR
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
116,41 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 108,94 zł
Kręci Was rywalizacja z innymi parami? Lubicie dowcipne quizy, podstępne testy i niespodziewane skojarzenia? Zdarza Wam się regularnie wykrzykiwać do telewizora prawidłowe odpowiedzi na pytania zadawane w teleturniejach?
Czas najwyższy, by świat się wreszcie dowiedział, że wiecie właściwie wszystko! Uwaga: zawartość pudełka może być stosowana jako materiał treningowy do wystąpień we wszelkich teleturniejach!
„Wiem wszystko” to planszowa wersja teleturnieju, w którą można grać we dwoje lub parami, w większym gronie znajomych. Pytania nawiązują do najsłynniejszych formatów show telewizyjnych i odnoszą się do najróżniejszych dziedzin.
Są to zarówno pytania z zakresu wiedzy o świecie zwierząt i roślin (Nazwa najszybszego kroku konia), jak i pytania odnoszące się do życia codziennego (Wymień dwa rodzaje wędlin). Uczestnicy udzielają odpowiedzi pod presją czasu, który odmierza klepsydra.
Czy w kilkanaście sekund jesteś w stanie wymienić prezydentów Polski? Albo przypomnieć sobie trzy specjalizacje lekarskie? Sprawdź swoją pamięć, koncentrację i skojarzenia!
Gra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię.
Prawdziwego uroku całej grze nadają niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem.
Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie elementy gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewnością nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie.
Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Kupidyn. Po rozstawieniu planszy i pionków pierwsza osoba przesuwa swój pionek o pole do przodu i kręci butelką, która wskazuje konkurencję.
Jeden gracz z pary czyta zadanie, a drugi stara się jak najszybciej odpowiedzieć. Gracz, który czyta, pobiera karty w liczbie wskazanej przez butelkę. Następnie wybiera jedno z dwóch zadań z karty.
Za poprawną odpowiedź para otrzymuje punkty dodatnie, za złą - ujemne. Suma punktów dodatnich i ujemnych przelicza się na żetony Kupidyna.
Istnieją trzy rodzaje konkurencji:
- A, B czy C
- Prawda/Fałsz
- Wymień
Przed przystąpieniem do konkurencji dla pary pozostali gracze mogą obstawiać, czy uda jej się uzyskać maksymalną liczbę punktów, czy nie. Do tego służą żetony do obstawiania.
Aby je wykorzystać należy uiścić kaucję do banku w wysokości 1 żetonu Kupidyna. Wszystkie pytania mają charakter teleturnieju.
Zawartość opakowania:
- instrukcja
- plansza
- 4 pionki
- 78 kart A, B czy C
- 78 kart Prawda/Fałsz
- 75 kart Wymień
- 12 kart ABC
- 8 żetonów do obstawiania
- tabliczka z butelką
- 80 żetonów Kupidyn
- klepsydra
- 48 dyplomów
Czas najwyższy, by świat się wreszcie dowiedział, że wiecie właściwie wszystko! Uwaga: zawartość pudełka może być stosowana jako materiał treningowy do wystąpień we wszelkich teleturniejach!
„Wiem wszystko” to planszowa wersja teleturnieju, w którą można grać we dwoje lub parami, w większym gronie znajomych. Pytania nawiązują do najsłynniejszych formatów show telewizyjnych i odnoszą się do najróżniejszych dziedzin.
Są to zarówno pytania z zakresu wiedzy o świecie zwierząt i roślin (Nazwa najszybszego kroku konia), jak i pytania odnoszące się do życia codziennego (Wymień dwa rodzaje wędlin). Uczestnicy udzielają odpowiedzi pod presją czasu, który odmierza klepsydra.
Czy w kilkanaście sekund jesteś w stanie wymienić prezydentów Polski? Albo przypomnieć sobie trzy specjalizacje lekarskie? Sprawdź swoją pamięć, koncentrację i skojarzenia!
Gra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię.
Prawdziwego uroku całej grze nadają niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem.
Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie elementy gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewnością nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie.
Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Kupidyn. Po rozstawieniu planszy i pionków pierwsza osoba przesuwa swój pionek o pole do przodu i kręci butelką, która wskazuje konkurencję.
Jeden gracz z pary czyta zadanie, a drugi stara się jak najszybciej odpowiedzieć. Gracz, który czyta, pobiera karty w liczbie wskazanej przez butelkę. Następnie wybiera jedno z dwóch zadań z karty.
Za poprawną odpowiedź para otrzymuje punkty dodatnie, za złą - ujemne. Suma punktów dodatnich i ujemnych przelicza się na żetony Kupidyna.
Istnieją trzy rodzaje konkurencji:
- A, B czy C
- Prawda/Fałsz
- Wymień
Przed przystąpieniem do konkurencji dla pary pozostali gracze mogą obstawiać, czy uda jej się uzyskać maksymalną liczbę punktów, czy nie. Do tego służą żetony do obstawiania.
Aby je wykorzystać należy uiścić kaucję do banku w wysokości 1 żetonu Kupidyna. Wszystkie pytania mają charakter teleturnieju.
Zawartość opakowania:
- instrukcja
- plansza
- 4 pionki
- 78 kart A, B czy C
- 78 kart Prawda/Fałsz
- 75 kart Wymień
- 12 kart ABC
- 8 żetonów do obstawiania
- tabliczka z butelką
- 80 żetonów Kupidyn
- klepsydra
- 48 dyplomów
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 16+
Autor: Paweł Loroch
Producent: MDR
Seria: Rysunki A. Mleczki
Kod paskowy: 5905669227155
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Format: 25.5x25.5cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mafia (00084/WG)
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Granna
Pizza XXL (4675)
Wiek: 6+
Wiek: 6+
Egmont
Kim jestem? (61960)
Wiek: 6+
Wiek: 6+
Kukuryku
Czacha dymi (2134)
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Kukuryku