Szkoła uczenia się
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
57,04 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Szkoła stoi na progu istotnych zmian, których głównym powodem są m.in. nowe oczekiwania uczniów sygnalizujących potrzebę zrozumienia celowości podejmowanych działań, szacunku dla ich autonomii i traktowania jak partnerów w pracy nad ich osobistym rozwojem. Uczniowie wolą - i potrafią - brać odpowiedzialność za własny rozwój, niż podporządkowywać się procedurom narzucanym z zewnątrz i odbieranym przez nich jako zbędne oraz pozbawione sensu. Szkoła w związku z tym powinna powoli odchodzić od nauczania i zdecydowanie sprzyjać organizacji przestrzeni do uczenia się uczniów. Książka stanowi próbę odpowiedzi m.in. na następujące pytania: - Jaka jest różnica między nauczaniem a uczeniem się? - Dlaczego uczniowie się (nie) uczą? - Jakie metody aktywizujące i rozwijające można stosować w pracy wychowawczej oraz jak wpływają one na samodzielność i wzrost odpowiedzialności uczniów? - Jaka jest rola dyrektora szkoły w rozwoju kompetencji kluczowych dla organizacji uczenia się uczniów?
Szczegóły
Autor: Jarosław Kordziński
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Inspiracje Edukacyjne
ISBN: 9788381243513
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 388
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Gramatyka języka filmowego
Wojciech Marzec
5 tajników warsztatu filmowego
Wojciech Marzec
Mindfulness. Trening uważności z płytą CD
Samo Sedno
Krótko mówiąc
Drzewo Babel
Opowieści w marketingu
Słowa i Myśli
Sekrety storytellerów
Buchmann
1000 słów
Prószyński i S-ka
Jasnowidz na policyjnym etacie
SQN - Sine Qua Non