Religijnosć nowych mediów

Adam Marszałek
Religijnosć nowych mediów
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
56,00 PLN
Nasza cena
51,28 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,59 zł

Religijność nowych mediów jest już szóstym tomem serii Audiowizualne Aspekty Kultury w Ponowoczesności realizowanej w ramach projektu badawczego Zakładu Teorii Literatury Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Tym razem autorzy skupiają się na religijnym, mitycznym, rytualnym, a nawet teologicznym wymiarze działania nowych mediów. Podobnie jak każda religia, także i technologia, wyrażana w szczególny sposób przez nowe media, odnosi się do możliwości przekraczania i zachowania przez człowieka własnej natury. Współczesna technologia staje się manifestacją transcendencji w świecie. Przyjęta przez autorów kryptoreligijna perspektywa pozwala dostrzec związek pomiędzy technologią a teologią, rozumianą jako symboliczna powłoka kultury, do niedawna jeszcze opasająca cywilizację zachodnią. Obie powłoki można potraktować jako rodzaj metanarracji kulturowej, za pomocą której cywilizacje starają się oswoić rzeczywistość i ukierunkować działania człowieka w świecie.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Religijnosć nowych mediów
    Autor: Regiewicz Adam, Pietruszewska-Kobiela Grażyna, Sasuła Łukasz
    Wydawnictwo: Adam Marszałek
    Seria: AUDIOWIZUALNE ASPEKTY KULTURY W PONOWOCZESNOŚCI
    ISBN: 9788380198357
    Języki: polski
    Rok wydania: 2017
    Ilość stron: 312
    Format: 16.0x22.5cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: