Przemiana błękitnego oceanu
Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
63,09 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy, wprowadzając ważne pojęcia "czerwonych oceanów" i "błękitnych oceanów". Książka "Przemiana błękitnego oceanu" pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkurentów w szerokie, otwarte wody błękitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej, stosując procesy i narzędzia, które tu opiszemy. Książka pokazuje, jak krok po kroku budować u swoich ludzi wiarę w siebie i zapewniać sobie nowy wzrost. Dowiesz się z niej:
- DLACZEGO skupianie się na konkurowaniu prowadzi do utraty szans na wzrost i JAK zacząć myśleć o strategii szerzej, wybiegając myślami poza konkurowanie.
- DLACZEGO myślenie o kreatywnej destrukcji i zakłóceniu jako źródłach innowacji jest ograniczające i JAK można rosnąć dzięki kreacji niedestruktywnej.
- JAK każdy w każdej organizacji może przejść z czerwonego do błękitnego oceanu w systematycznym, pięcioetapowym procesie Przemiany błękitnego oceanu - nie tylko przedsiębiorcy.
- DLACZEGO wiara w siebie jest kluczowa w tworzeniu i realizacji strategii wzrostu i JAK ją budować.
- DLACZEGO nie powinniśmy budować swojej strategii wzrostu na bazie istniejących warunków środowiskowych i branżowych oraz JAK można je kształtować, aby sprzyjały naszemu wzrostowi.
Kim i Mauborgne napisali jedną przebojową książkę po drugiej. Przemiana błękitnego oceanu czerpie przełomowe zasady z ich oryginalnej pracy i oferuje błyskotliwy, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejściu od konkurowania na istniejących rynkach i stworzeniu zupełnie nowych rynków. Nie musisz być przedsiębiorcą ani maniakiem technologii, by skorzystać z tych spostrzeżeń. Wystarczy, byś po prostu chciał podważyć założenia o swojej branży, zadać świeże pytania i zdobyć to - ogarnąć swoje człowieczeństwo. - Daniel H. Pink, autor bestsellerów "New York Timesa" Drive i To Sell is Human (wyd. polskie Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację i Jak być dobrym sprzedawcą)
Wyzwaniem dla każdej firmy jest osiąganie wzrostu na zatłoczonych, konkurencyjnych rynkach i robienie tego w sposób inteligentny, skuteczny i ludzki. W książce Przemiana błękitnego oceanu znajdziesz to wszystko i jeszcze więcej, bo Kim i Mauborgne zabiorą cię w podróż, która otworzy ci oczy na niewykorzystane możliwości wzrostu twojej firmy, bez względu na to, czy jest start-upem, małym biznesem, czy korporacją z listy Fortune 500. - Ram Charan, dyrektor generalny i doradca zarządów oraz autor bestsellera "New York Timesa" Execution (wyd. polskie Realizacja)
W. Chan Kim i Reneé Mauborgne są profesorami strategii w INSEAD i współdyrektorami Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD. Są autorami światowego bestsellera "Strategia błękitnego oceanu", książki uznawanej za najbardziej ikoniczną i najbardziej wpływową książkę o strategii, jaka kiedykolwiek powstała. "Strategia błękitnego oceanu" jest bestsellerem w pięciu krajach i ukazała się w rekordowej liczbie czterdziestu czterech wersji językowych. Kim i Mauborgne są zaliczani do pierwszej trójki światowych guru zarządzania na liście Thinkers50 i otrzymali na całym świecie wiele nagród i wyróżnień. Są członkami Światowego Forum Ekonomicznego i założycielami Globalnej Sieci Błękitnego Oceanu blueoceanshift.com.
- DLACZEGO skupianie się na konkurowaniu prowadzi do utraty szans na wzrost i JAK zacząć myśleć o strategii szerzej, wybiegając myślami poza konkurowanie.
- DLACZEGO myślenie o kreatywnej destrukcji i zakłóceniu jako źródłach innowacji jest ograniczające i JAK można rosnąć dzięki kreacji niedestruktywnej.
- JAK każdy w każdej organizacji może przejść z czerwonego do błękitnego oceanu w systematycznym, pięcioetapowym procesie Przemiany błękitnego oceanu - nie tylko przedsiębiorcy.
- DLACZEGO wiara w siebie jest kluczowa w tworzeniu i realizacji strategii wzrostu i JAK ją budować.
- DLACZEGO nie powinniśmy budować swojej strategii wzrostu na bazie istniejących warunków środowiskowych i branżowych oraz JAK można je kształtować, aby sprzyjały naszemu wzrostowi.
Kim i Mauborgne napisali jedną przebojową książkę po drugiej. Przemiana błękitnego oceanu czerpie przełomowe zasady z ich oryginalnej pracy i oferuje błyskotliwy, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejściu od konkurowania na istniejących rynkach i stworzeniu zupełnie nowych rynków. Nie musisz być przedsiębiorcą ani maniakiem technologii, by skorzystać z tych spostrzeżeń. Wystarczy, byś po prostu chciał podważyć założenia o swojej branży, zadać świeże pytania i zdobyć to - ogarnąć swoje człowieczeństwo. - Daniel H. Pink, autor bestsellerów "New York Timesa" Drive i To Sell is Human (wyd. polskie Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację i Jak być dobrym sprzedawcą)
Wyzwaniem dla każdej firmy jest osiąganie wzrostu na zatłoczonych, konkurencyjnych rynkach i robienie tego w sposób inteligentny, skuteczny i ludzki. W książce Przemiana błękitnego oceanu znajdziesz to wszystko i jeszcze więcej, bo Kim i Mauborgne zabiorą cię w podróż, która otworzy ci oczy na niewykorzystane możliwości wzrostu twojej firmy, bez względu na to, czy jest start-upem, małym biznesem, czy korporacją z listy Fortune 500. - Ram Charan, dyrektor generalny i doradca zarządów oraz autor bestsellera "New York Timesa" Execution (wyd. polskie Realizacja)
W. Chan Kim i Reneé Mauborgne są profesorami strategii w INSEAD i współdyrektorami Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD. Są autorami światowego bestsellera "Strategia błękitnego oceanu", książki uznawanej za najbardziej ikoniczną i najbardziej wpływową książkę o strategii, jaka kiedykolwiek powstała. "Strategia błękitnego oceanu" jest bestsellerem w pięciu krajach i ukazała się w rekordowej liczbie czterdziestu czterech wersji językowych. Kim i Mauborgne są zaliczani do pierwszej trójki światowych guru zarządzania na liście Thinkers50 i otrzymali na całym świecie wiele nagród i wyróżnień. Są członkami Światowego Forum Ekonomicznego i założycielami Globalnej Sieci Błękitnego Oceanu blueoceanshift.com.
Szczegóły
Podtytuł: Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją
Autor: W. Chan Kim, Mauborgne Renee
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380870666
Tytuł oryginału: Blue Ocean Shift: Beyond Competing - Proven Steps to Inspire Confidence and Seize New Growth
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 359
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kim jesteśmy - a kim moglibyśmy być
Dobra Literatura
Sukces jest dla ciebie
Virgo
Lean. Droga do minimalizmu
Sensus