Komunikacja marketingowa
Istota, uwarunkowania, efekty

Nieoczywiste
Komunikacja marketingowa
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
58,38 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 53,55 zł

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: ? istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, ? zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, ? specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, ? uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, ? czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, ? modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, ? rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej. ?Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem?. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Komunikacja marketingowa
    Podtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
    Autor: Teresa Taranko
    Wydawnictwo: Nieoczywiste
    ISBN: 9788363391508
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 272
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.4 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: