Komunikacja marketingowa
Istota, uwarunkowania, efekty
Nieoczywiste
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
58,38 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 53,55 zł
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.
Szczegółowo przedstawia m.in.:
? istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
? zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
? specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
? uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
? czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
? modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
? rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).
O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.
?Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem?.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor
Szczegóły
Podtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
Autor: Teresa Taranko
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391508
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg