Nie narzekaj!
(Audiobook)
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
28,04 PLN
Oszczędzasz 20%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
,,Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum". KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu ,,Forbes", autor książki The Only Three Questions That Count
,,Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją". LOU HOLTZ, trener NFL
,,W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy". NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength
JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale i organizacje non profit. W jego dorobku autorskim znajduje się m.in. Autobus energii, uznany za bestseller przez magazyn ,,Wall Street Journal", Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, The Seed, oraz Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację.
,,Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum". KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu ,,Forbes", autor książki The Only Three Questions That Count
,,Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją". LOU HOLTZ, trener NFL
,,W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy". NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength
JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale i organizacje non profit. W jego dorobku autorskim znajduje się m.in. Autobus energii, uznany za bestseller przez magazyn ,,Wall Street Journal", Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, The Seed, oraz Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację.
Szczegóły
Autor: Jon Gordon
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380872851
Tytuł oryginału: The No Complaining Rule Positive Ways to Deal with Negativity at Work
Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Czas trwania: 2:44:22
Typ głównego nośnika: ACM
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Literackie
Skarb Troi
Dolnośląskie
Wybór nowel
Books
Córki smoka
NieZwykłe
Hannibal Wróg Rzymu
Znak Horyzont
Ja wielkolud ty kruszynka
Wytwórnia
Szczeliny Istnienia
Fundacja Instytutu Reportażu
Białe zwierzęta są bardzo często głuche.
Fundacja Instytutu Reportażu
Weteran
NieZwykłe
Chłopiec z klocków
Muza
Nie ma powrotu
Arkady