Sieci wpływu
Psychologia perswazji on-line
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
71,02 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 61,03 zł
?Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci?. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net ?Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!? Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. ?Sieci wpływu? to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Szczegóły
Podtytuł: Psychologia perswazji on-line
Autor: Nathalie Nahai
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301198015
Tytuł oryginału: Webs of Influence. The psychology of online persuasion
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 238
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.422 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Novae Res
Fizjologia żywienia
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Ekstremalne przywództwo
Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu
Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu
SQN - Sine Qua Non