Sieci wpływu
Psychologia perswazji on-line

Wydawnictwo Naukowe PWN
Sieci wpływu
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
78,10 PLN
Nasza cena
71,02 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 61,03 zł

?Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci?. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net ?Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!? Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. ?Sieci wpływu? to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Sieci wpływu
    Podtytuł: Psychologia perswazji on-line
    Autor: Nathalie Nahai
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301198015
    Tytuł oryginału: Webs of Influence. The psychology of online persuasion
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 238
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.422 kg

    Recenzje