Rynek mediów w Polsce
Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych

Aspra
Rynek mediów w Polsce
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
40,43 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej". prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 23.6x16.0
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Rynek mediów w Polsce
    Podtytuł: Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych
    Autor: Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek
    Wydawnictwo: Aspra
    ISBN: 9788375458251
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 318
    Format: 23.6x16.0
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.46 kg

    Recenzje