Kompetencje menedżera
Onepress
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
46,59 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Menedżerze: właścicielu firmy, dyrektorze, kierowniku, specjalisto HR! Książka, którą trzymasz w ręku, to Twoja lektura obowiązkowa. Nie tylko na dziś - także na jutro, pojutrze i na za dziesięć lat, ponieważ szefować firmie i ludziom w niej oznacza: stale dążyć do rozwoju. Zdobywać nową wiedzę w zakresie rekrutacji, szkoleń i coachingowego wsparcia pracowników, kompetencji miękkich oraz zarządczych czy wreszcie prawa pracy. Zdobyte informacje przed wdrożeniem ich w praktykę funkcjonowania organizacji należy przećwiczyć. Oczywiście na nikim innym jak tylko na sobie. Bycie menedżerem to ciężka praca. Wiesz o tym najlepiej. Przekonany jest o tym również Mirosław Kot, który pięć ostatnich lat, a tak naprawdę całe zawodowe życie poświęcił jednemu celowi. Temu, by opracować kompletny i praktyczny, oparty na dobrej podbudowie teoretycznej opis kompetencji menedżera. Oto Twoje zawodowe kompendium wiedzy. Suche fakty dotyczące kompetencji, jakimi musi dysponować współczesny zarządzający, wzbogacone zostały ponad setką przykładów z rynku oraz drugą setką ćwiczeń. Niektóre możesz uznać za zbyt trudne do wykonania, inne okażą się za łatwe. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie zawodowego rozwoju obecnie jesteś. Ćwicz poszczególne kompetencje regularnie. Zacznij od tych, które są Ci niezbędne do pracy już teraz, ale nie zapominaj o tych, które pomogą budować Twoją przyszłość. Pracuj nad wszystkimi albo wybierz te, które uznasz za najbardziej dla siebie przydatne. I pamiętaj - ta książka jest mocna jak esencja. Możesz ją pochłonąć lub rozcieńczać innymi lekturami. Mirosław Kot - ekspert, praktyk i trener z zakresu planowania i realizacji celów strategicznych oraz prawa pracy z ponad 18-letnim doświadczeniem. Doradca zarządów spółek. Wykładowca na studiach menadżerskich z zakresu zarządzania, prawa pracy i coachingu. Właściciel firmy doradczo-rekrutacyjnej Dea Trening. Pomysłodawca i współtwórca projektów: Akademia Menadżera, ABC Trenera wewnętrznego oraz trenera biznesu, jak również Akademia Lidera Biznesu. Przeprowadził ponad 2000 szkoleń z zakresu zarządzania i prawa pracy oraz ponad 3000 godzin coachingu indywidualnego i zespołowego przeznaczonego dla biznesu. Uwielbia podróże. Ze swoimi klientami pracował na całym świecie, także w Nowym Jorku i Los Angeles, Pekinie i Szanghaju, w Meksyku oraz na Balearach i Wyspach Kanaryjskich. Najwięcej nauczył się właśnie od nich.
Szczegóły
Autor: Mirosław Kot
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328342729
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 384
Format: 14.6x21.6
Oprawa: Twarda
Waga: 0.54 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psy sprzedaży
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Instytut Praktycznej Edukacji
Lęk i fobia
Praktyczny podręcznik dla osób z zaburzeniami lękowymi
Praktyczny podręcznik dla osób z zaburzeniami lękowymi
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Sprzedaż bez sprzedawania
Psychologia dobrego wpływu na klienta
Psychologia dobrego wpływu na klienta
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zaburzenia lękowe. Podręcznik z ćwiczeniami opartymi na terapii poznawczo-behawioralnej
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego