Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo

C. H. Beck
Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
130,70 PLN
Nasza cena
118,81 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

    Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także rozwoju społeczno-gospodarczego i kulturowego układów regionalnych, czy krajowych. Dlatego na szczególne podkreślenie zasługuje duża waga i aktualność podjętej problematyki badawczej przez redaktorów oraz interesująca koncepcja układu recenzowanego tomu.

    Pragnę również zaznaczyć, że realizacja obszernego studium wymagała dużego wysiłku ze strony redaktorów i autorów w celu przygotowania tej interesującej publikacji. […] Poszczególne rozdziały obejmują: ogólną problematykę przedsiębiorczości i innowacji, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, specyficzny typ przedsiębiorczości akademickiej, problematykę innowacyjności przedsiębiorstwa, innowacyjne metody zarządzania, metody i techniki zarządzania innowacjami, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, w tym szczególnie aktualny problem wspierania rozwoju działalności małych i średnich przedsiębiorstw, działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce, rolę informacji w pobudzaniu innowacyjności oraz problematykę przedsiębiorczości uniwersyteckiej.

    Prof. dr hab. Zbigniew Zioło
    Uniwersytet Pedagogiczny
    im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie


Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x23.8cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo
    Autor: Zbigniew J. Makieła, Magdalena M. Stuss
    Wydawnictwo: C. H. Beck
    Seria: Przedsiębiorczość
    ISBN: 9788381285513
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 378
    Format: 16.5x23.8cm
    Oprawa: Miękka
    Redakcja: Makieła Zbigniew J., Struss Magdalena M.

    Recenzje