Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy

UMCS
Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,70 PLN
Nasza cena
45,16 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,66 zł

Problematyka podjęta w książce jest niezwykle aktualna i wartościowa poznawczo i aplikacyjnie. Pedagog szkolny jest nie tylko doradcą i konsultantem, mediatorem i terapeutą, opiekunem i wychowawcom, ale także osobą współpracującą z różnymi instytucjami wspomagającymi szkołę w realizacji jej funkcji. Podmiotowość stanowi niezbędny warunek właściwego pełnienia przez niego roli zawodowej oraz warunek indywidualnego rozwoju profesjonalnego [...]. Publikacja ta wpisuje się w nurt myślenia o pedagogu szkolnym jako kreatorze nowatorskich działań wychowawczych, spełniającym kluczową rolę w systemie pracy opiekuńczej i wychowawczej w środowisku szkolnym [...]. Przedstawione mi do oceny opracowanie uważam za niezwykle przejrzyste, spójne, logiczne i dopracowane pod względem procedury badawczej oraz analizy danych empirycznych. Zastosowane metody i techniki badawcze o dużych walorach psychometrycznych dostarczyły rzetelnego materiału empirycznego, który w sposób profesjonalny został opracowany [...]. Sądzę, że praca spotka się z dużym zainteresowaniem czytelników oraz wydatnie wzbogaci rynek księgarski o cenną publikację dotyczącą funkcjonowania zawodowego pedagogów szkolnych. Z recenzji Prof. dr. hab. Waldemara Furmanka

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy
    Autor: Joanna Wierzejska
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788322790984
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 324
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.61 kg

    Recenzje