Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie
Perspektywa humanistyczna

Scholar
Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
31,50 PLN
Nasza cena
25,70 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 21,69 zł

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (?) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (?) Przeprowadzone badania pozwoliły Autorowi zidentyfikować występujące w organizacjach współzależności pomiędzy obu badanymi kategoriami naukowymi związanymi z upodmiotowionym postrzeganiem człowieka w organizacji. Złożona analiza tych zależności uwzględnia wartości ważne dla człowieka jako członka organizacji, takie jak: wolność, szczęście, godność, braterstwo i solidarność. prof. dr hab. Grażyna Prawelska-Skrzypek Przedmiotem zainteresowania Autora jest perspektywa aksjologiczna we współczesnym zarządzaniu. (?) Ujęcie aksjologiczne wychodzi poza paradygmat zrównania człowieka z pozostałymi czynnikami produkcji zgodny z klasyczną teorią ekonomii. Uznaje człowieka za najważniejszy, odrębny byt w organizacji. Autor trafnie identyfikuje istotną lukę badawczą w dotychczasowym dorobku nauk o zarządzaniu i wskazuje na potrzebę uwzględnienia w nich humanizmu oraz dalszego rozwoju koncepcji zarządzania humanistycznego. Perspektywa humanistyczna stanowi tu swoisty teoretyczno-metodologiczny ?zwornik?, w interesujący i niewątpliwie nowatorski sposób kojarzący obszary nauk humanistycznych oraz nauk o zarządzaniu. prof. dr hab. inż. Jacek Unold Bolesław Goranczewski ? doktor nauk ekonomicznych, menedżer o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu oraz nadzorze właścicielskim. Początkowo zainteresowania naukowe autora koncentrowały się na jakości oraz znormalizowanych systemach zarządzania. Dotyczyły jego aspektów ekonomicznych, a ściślej prakseologicznych, ponieważ odnosiły się do pomiaru skuteczności i efektywności systemów zarządzania jakością czy metod i narzędzi jej kontroli oraz doskonalenia. Z czasem w obszarze zainteresowań Autora pojawiły się kategorie klienta wewnętrznego, a także organizacyjnych zachowań obywatelskich, które zgodnie z założeniami klasyków powinny stanowić emanację humanizmu w organizacji.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.4x23.6
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie
    Podtytuł: Perspektywa humanistyczna
    Autor: Bolesław Goranczewski
    Wydawnictwo: Scholar
    ISBN: 9788373839618
    Liczba tomów: 1
    Numer tomu: 1
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 232
    Format: 16.4x23.6
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.38 kg

    Recenzje