Współtworzenie wartości w marketingu
Przykład szkolnictwa wyższego

C. H. Beck
Współtworzenie wartości w marketingu
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
99,00 PLN
Nasza cena
41,88 PLN
Oszczędzasz 58%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 31,84 zł

Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [?]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. ?Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego? jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [?]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce. Prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem). Dr hab. Mikołaj Herbst Uniwersytet Warszawski Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Współtworzenie wartości w marketingu
    Podtytuł: Przykład szkolnictwa wyższego
    Autor: Katarzyna Dziewanowska
    Wydawnictwo: C. H. Beck
    ISBN: 9788381286770
    Tytuł oryginału: B
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 406
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.64 kg

    Recenzje