Prokrastynacja. Kto zarabia na twojej przerwie?

Wydawnictwo Naukowe PWN
Prokrastynacja. Kto zarabia na twojej przerwie?
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
61,10 PLN
Nasza cena
55,58 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,05 zł

Czy zdarzyło Wam się kiedyś oderwać od pracy i nauki, żeby przejrzeć Facebooka lub Twittera? Słuchać muzyki w trakcie dojazdów do pracy? Grać na telefonie w poczekalni u dentysty, żeby tylko nie myśleć, co czeka Was za drzwiami? No właśnie.

Ethan Tussey, amerykański medioznawca, postanowił przyjrzeć się temu, co dzieje się z czasem, w którym nie robimy nic konkretnego – wracamy do domu, relaksujemy się przez chwilę w pracy czy stoimy w kolejce. Tam, gdzie pojawia się prokrastynacja, pojawia się również wielki biznes. Pomyślcie o tych wszystkich reklamach, które pojawiają się w trakcie przeglądania mediów społecznościowych, o ekranach wyświetlających informacje w komunikacji miejskiej czy mikropłatnościach ukrytych w grach.

Coraz bardziej zaawansowane urządzenia mobilne i powszechny dostęp do internetu spowodowały powstanie zupełnie nowej branży, o udziały w której walczą obecnie najwięksi. Spotify i Tidal, Netflix, YouTube czy HBO Go, Apple, Samsung – każdy z tych gigantów stara się dostarczyć nową usługę, która ułatwi nam życie i prokrastynację, od oglądania filmów do kontaktów ze znajomymi. Im natomiast umożliwi zarabianie na zabijaniu czasu, który dłuży się nam najbardziej – w drodze, w poczekalni czy w pracy.

Kolejne aplikacje pomagają nam w poruszaniu się po świecie, komunikacji czy korzystaniu z rozrywki – Ethan Tussey postanowił sprawdzić, za jaką cenę. „Trzeba przyznać, że przenośna technologia może i daje ludziom większą kontrolę nad ich otoczeniem, ale pozwala także – pisze autor – aby reklamy i firmy medialne wkroczyły do naszych codziennych działań i zarabiały na naszych zwyczajach i zachowaniach”.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 14.3x20.5
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Prokrastynacja. Kto zarabia na twojej przerwie?
    Autor: Ethan Tussey
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301201326
    Tytuł oryginału: The Procrastination Economy: The Big Business of Downtime
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 192
    Format: 14.3x20.5
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.33 kg

    Recenzje