Startupy Wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości
edu-Libri
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
48,14 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 6,97 zł
Autorka, podejmując pioniersko na gruncie naukowym problematykę triady: startupy ? zarządzanie ? edukacja z pozycji poznawczych, badawczych i aplikacyjnych, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na naukowe podejście do zjawiska startupów, które są emanacją rewolucji cyfrowej i gospodarki opartej na innowacjach.
Zwraca uwagę na ważne zjawisko ekonomiczne, jakim jest pojawienie się tej nowej formy organizacji, analizuje i systematyzuje zjawiska temu towarzyszące oraz wskazuje podstawy do dalszych prac w tym zakresie.
?Monografia stanowi ciekawą analizę zjawiska o fundamentalnym znaczeniu we współczesnej gospodarce i społeczeństwie, jakim są młode innowacyjne firmy, które autorka definiuje jako startupy. Na temat tego typu firm i ich przełomowej roli w gospodarce istnieje bogata literatura, głównie o charakterze popularnym. Mniej zaawansowany jest natomiast dorobek naukowy, zwłaszcza jeśli chodzi o wyzwania, jakie niosą tego typu organizacje dla nauk o zarządzaniu. W pewnym sensie spektakularne sukcesy czołówki innowacyjnych startupów podważają przydatność podstawowych zasad i reguł efektywnego działania gospodarczego, sformułowanych na gruncie współczesnych nauk o zarządzaniu. Podobnie w przypadku szeroko pojętej edukacji początkujących adeptów nowego biznesu, doświadczenia w zakresie funkcjonowania startupów wymagają wprowadzenia jakościowych zmian w procesie dydaktycznym. W swojej monografii dr Agnieszka Skala analizuje te właśnie kluczowe wyzwania?.
Z recenzji prof. dra hab. Jerzego Cieślika
Szczegóły
Autor: Agnieszka Skala
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788365648891
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 204
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg