E-marketing
Strategia, planowanie, praktyka

Poltext
E-marketing
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,40 PLN
Nasza cena
63,09 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: E-marketing
    Podtytuł: Strategia, planowanie, praktyka
    Autor: Grzegorz Mazurek
    Wydawnictwo: Poltext
    ISBN: 9788375619652
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 440
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje