Antisocial Media

W.A.B.
Antisocial Media
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
36,99 PLN
Nasza cena
35,16 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Antisocial Media, książka poświęcona hegemonii Facebooka, ukazuje się w najlepszym możliwym momencie, wpisując się w debatę o roli mediów społecznościowych w zachodnim modelu demokracji.
Antisocial Media to atak na obecny model biznesowy Facebooka wszystkich frontach. Autor opisuje manipulacje, jakim poddawany jest użytkownik po to, aby uzależnić go od Facebooka. Ten największy na świecie system inwigilacji gromadzi dane o dwóch miliardach użytkowników. Żaden inny nośnik reklam nie może się równać z tym, co oferuje serwis Zuckerberga. Oferta gazet, magazynów i telewizji wypada przy tym bardzo blado. W systemie Zuckerberga produktem jesteśmy my i nasza uwaga.
Vaidhyanathan odnosi się również do gorącego tematu spłycenia debaty publicznej w zachodnich demokracjach, antagonizacji i radykalizacji różnych grup społecznych, tworzenia zamkniętych baniek informacyjnych, wyboru Donalda Trumpa na prezydenta USA, wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej i wpływu obcych państw (głównie Rosji) na wiele z tych procesów. Antisocial Media to bardzo aktualna znakomita próba ujęcia zjawiska współczesnego w solidnych ramach koncepcyjnych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 14.2x20.2cm
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Antisocial Media
    Autor: Siva Vaidhyanathan
    Wydawnictwo: W.A.B.
    ISBN: 9788328060357
    Tytuł oryginału: Antisocial Media
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Sosnowska Katarzyna, Mincer Weronika
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 415
    Format: 14.2x20.2cm
    Oprawa: miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.368 kg

    Recenzje