Słucham i wymawiam Dla maluchów i starszaków Zeszyt 4
Głoski w, f
Edukacyjne
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
29,89 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 23,96 zł
Seria logopedyczna "Słucham i wymawiam. Dla maluchów i starszaków" obejmuje zeszyty ćwiczeń przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Ćwiczenia te:
- rozwijają uwagę i pamięć słuchową,
- doskonalą artykulację,
- poszerzają słownictwo,
- uczą dostrzegania rytmu i rymu,
- usprawniają funkcje percepcyjno-motoryczne,
- rozwijają procesy myślenia.
Dwa pierwsze zeszyty serii dotyczą głosek łatwiejszych, których wymowa jest rzadziej zaburzona (/b/, /p/, /t/, /d/). W kolejnych zeszytach ćwiczone są głoski, które w rozwoju mowy dziecka pojawiają się nieco później (/v/, /f/, /g/, /k/ oraz głoski syczące). Oprócz ćwiczeń prawidłowej artykulacji pojawiają się też zadania rozwijające funkcje słuchowe oraz takie, które kierują uwagę dziecka na dźwiękową strukturę słowa, jednak jeszcze w jej bardzo ogólnym rozumieniu.
Bożena Senkowska, neurologopeda, pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zajmuje się dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z opóźnionym lub zaburzonym rozwojem mowy, występującym również na tle innych zaburzeń rozwoju. W swojej pracy skupia się nie tylko na rozwijaniu mowy i korygowaniu wad artykulacji, lecz także na rozwijaniu i doskonaleniu procesów myślenia oraz funkcji percepcyjno-motorycznych. Dba również o to, aby terapia była dla dziecka atrakcyjna, ciekawa i nie stała się przykrym obowiązkiem. Jest autorką serii logopedycznej "Sylaby, słowa, wyrazy" oraz serii dla dzieci w wieku przedszkolnym "Myślę i mówię".
- rozwijają uwagę i pamięć słuchową,
- doskonalą artykulację,
- poszerzają słownictwo,
- uczą dostrzegania rytmu i rymu,
- usprawniają funkcje percepcyjno-motoryczne,
- rozwijają procesy myślenia.
Dwa pierwsze zeszyty serii dotyczą głosek łatwiejszych, których wymowa jest rzadziej zaburzona (/b/, /p/, /t/, /d/). W kolejnych zeszytach ćwiczone są głoski, które w rozwoju mowy dziecka pojawiają się nieco później (/v/, /f/, /g/, /k/ oraz głoski syczące). Oprócz ćwiczeń prawidłowej artykulacji pojawiają się też zadania rozwijające funkcje słuchowe oraz takie, które kierują uwagę dziecka na dźwiękową strukturę słowa, jednak jeszcze w jej bardzo ogólnym rozumieniu.
Bożena Senkowska, neurologopeda, pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zajmuje się dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z opóźnionym lub zaburzonym rozwojem mowy, występującym również na tle innych zaburzeń rozwoju. W swojej pracy skupia się nie tylko na rozwijaniu mowy i korygowaniu wad artykulacji, lecz także na rozwijaniu i doskonaleniu procesów myślenia oraz funkcji percepcyjno-motorycznych. Dba również o to, aby terapia była dla dziecka atrakcyjna, ciekawa i nie stała się przykrym obowiązkiem. Jest autorką serii logopedycznej "Sylaby, słowa, wyrazy" oraz serii dla dzieci w wieku przedszkolnym "Myślę i mówię".
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Edukacyjne
Wielkotyrnowska 35
31-326 Kraków (Polska)
tel: 126380050
email: handel@we.pl
Szczegóły
Podtytuł: Głoski w, f
Autor: Bożena Senkowska
Wydawnictwo: Edukacyjne
Seria: Seria logopedyczna
ISBN: 9788365669407
Kategoria: Podręczniki
Przedmiot: Wychowanie przedszkolne
Typ: Książka pomocnicza
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 36
Format: 20.5x27.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.108 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Secesja piórnik czarny
Antra
Tablice matematyczne
Podkowa