Motywy, cele, wartości. Przyczynek do zrozumienia stanu ducha i stanu umysłu współczesnych Polaków

Impuls
Motywy, cele, wartości. Przyczynek do zrozumienia stanu ducha i stanu umysłu współczesnych Polaków
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
28,00 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Prezentowany tom składa się z 14 artykułów stanowiących rezultat badań pracowników Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego z ostatnich dwóch lat. Książka składa się z trzech części. Pierwsza część, zatytułowana Motywy i wartości zawiera prace z różnych dziedzin psychologii (psychologia osobowości, psychologia społeczna, psychologia konsumenta oraz organizacji) podejmujące problematykę motywów ludzkiego działania, celów życiowych, światopoglądu, postaw i systemów wartości. Druga część - Rodzina i problemy wychowawcze – jest zaadresowana szczególnie do tych Czytelników, których interesuje rodzina, jej wpływ na młode pokolenie i różnorodnie pojętą problematyką wychowawczą, obejmującą między innymi charakterystykę subkultury młodzieżowej hip-hopu. Trzecia część zatytułowana Zdrowie przedstawia doniesienia na temat wybranych aspektów sytuacji zdrowotnej mieszkańców Polski (chroniczne zmęczenie), psychologicznych aspektów onkologicznych, ich wpływu na jakość życia i sposobów radzenia sobie z tego typu stresem.
Książka powinna zainteresować Czytelników uprawiających psychologię zawodowo, studentów psychologii, pedagogów i wychowawców oraz wszystkich osób zainteresowanych psychologią, czy to amatorsko, czy z racji pracy zawodowej.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2004
  • Format: 16,5 x 23,5
  • Oprawa: broszura
  • Tytuł: Motywy, cele, wartości. Przyczynek do zrozumienia stanu ducha i stanu umysłu współczesnych Polaków
    Autor: Martynowicz Emilia (redakcja)
    Wydawnictwo: Impuls
    Kod paskowy: 9788373083905
    ISBN: 8373083901
    Rok wydania: 2004
    Ilość stron: 362
    Format: 16,5 x 23,5
    Oprawa: broszura
    Waga: 0.57 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: