Ochrona interesów konsumentów w aspekcie integracji europejskiej
Difin
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
36,80 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Publikacja ta ma na celu przedstawienie założeń rodzimej polityki konsumenckiej oraz charakterystykę przyjętych w naszym kraju rozwiązań instytucjonalnych i legislacyjnych. Na treść książki składają się jednak nie tylko rozważania nad uwarunkowaniami realizowanej w Polsce polityki konsumenckiej, jej przesłankami i modelami. Szczególny atut opracowania stanowi dogłębna (w większości poparta wynikami własnych badań empirycznych) analiza rozwiązań legislacyjnych na rynkach obciążonych zwiększonym ryzykiem konsumenckim.
W książce omówiono też zagadnienia związane ze specycznymi uwarunkowaniami ochrony tych konsumentów, których decyzje rynkowe obarczone są zwiększonym ryzykiem wynikającym z ich zaawansowanego wieku. Książka jest dziełem zbiorowym pracowników Katedry Badań Konsumpcji Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Autorzy kierują ją do szerokiego kręgu odbiorców. Jej głównymi adresatami są studenci uczelni ekonomicznych, nauczyciele akademiccy, osoby reprezentujące odpowiedzialne za politykę konsumencką instytucje rządowe oraz przedstawiciele organizacji konsumenckich. Zaprezentowane tu wnioski z powodzeniem mogą też być wykorzystywane przez ustalające zasady samoregulacji związki przedsiębiorców, a także przez zwykłych konsumentów pragnących poszerzyć swoją wiedzę na temat własnych praw i sposobów ich egzekwowania.
W książce omówiono też zagadnienia związane ze specycznymi uwarunkowaniami ochrony tych konsumentów, których decyzje rynkowe obarczone są zwiększonym ryzykiem wynikającym z ich zaawansowanego wieku. Książka jest dziełem zbiorowym pracowników Katedry Badań Konsumpcji Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Autorzy kierują ją do szerokiego kręgu odbiorców. Jej głównymi adresatami są studenci uczelni ekonomicznych, nauczyciele akademiccy, osoby reprezentujące odpowiedzialne za politykę konsumencką instytucje rządowe oraz przedstawiciele organizacji konsumenckich. Zaprezentowane tu wnioski z powodzeniem mogą też być wykorzystywane przez ustalające zasady samoregulacji związki przedsiębiorców, a także przez zwykłych konsumentów pragnących poszerzyć swoją wiedzę na temat własnych praw i sposobów ich egzekwowania.
Szczegóły
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372517210
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 272
Format: 15.8x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Moja pierwsza encyklopedia
Parragon
Biologia. Encyklopedia Szkolna PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rozwód doskonały
Znak
Zagadki Mózgu
VM Group