Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Wydawnictwo Naukowe PWN
Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
85,76 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce! Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy: - ludzie, - strategia, - realizacja, - pieniądze. Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie. Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 27.6x15.6
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
    Autor: Verne Harnish
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301201371
    Tytuł oryginału: Scaling Up: How a Few Companies Make It? and Why the Rest Don?t (Rockefeller Habits 2.0)
    Tłumacz: Konieczny Jacek
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 280
    Format: 27.6x15.6
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.48 kg

    Recenzje