Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski

C. H. Beck
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
115,20 PLN
Nasza cena
104,71 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 103,22 zł

Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 13.0x20.2cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
    Autor: Roman Kozierkiewicz
    Wydawnictwo: C. H. Beck
    Seria: Literatura obcojęzyczna
    ISBN: 9788374834889
    Języki: polski
    Rok wydania: 2007
    Ilość stron: 428
    Format: 13.0x20.2cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.475 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: