Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Wydawnictwo Naukowe PWN
Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,00 PLN
Nasza cena
31,61 PLN
Oszczędzasz 60%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 31,61 zł

This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
    Autor: Diana Dryglas
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301200527
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 256
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.43 kg

    Recenzje