Aktywność promocyjna polskich miast
Istota, determinanty, doświadczenie
edu-Libri
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
31,73 PLN
Oszczędzasz 58%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 11,13 zł
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta.
W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta, uwzględniającą wieloaspektowość tego pojęcia. W dalszej kolejności zwrócono uwagę na ograniczoność dostępnych danych wtórnych pozwalających na syntetyczny pomiar aktywności promocyjnej polskich miast.
W części metodycznej pracy przedstawione zostały założenia oraz przebieg badań, które umożliwiły pozyskanie informacji od 51 spośród 59 miast wytypowanych do badań. Ponadto zaproponowane zostały metody statystyczne oraz taksonomiczne, które wykorzystano do analizy oraz oceny aktywności promocyjnej 51 miast oraz jej uwarunkowań.
W części kolejnej przedstawione zostały wyniki badań empirycznych pozwalające na porównanie aktywności promocyjnej badanych miast, w tym z wykorzystaniem syntetycznego miernika aktywności promocyjnej.
Oprócz zestawienia syntetycznego i uporządkowania 51 badanych miast z perspektywy ich łącznej aktywności promocyjnej przedstawiono również szereg szczegółowych analiz ukazujących głównych adresatów promocji miast, skalę prowadzonych przez samorządy badań marketingowych, sposoby i skalę wykorzystania różnorodnych narzędzi promocji miasta. Przeprowadzone analizy pozwoliły ponadto na przedstawienie głównych stymulant oraz barier aktywności promocyjnej miast, któremu to zagadnieniu poświęcano dotychczas niewiele uwagi w publikacjach z zakresu marketingu terytorialnego czy promocji miast. W końcowej części pracy przedstawiono wnioski oraz rekomendacje dla władz samorządowych, które mogą być użytecznymi wskazówkami dla pracowników samorządów różnych szczebli zajmujących się promocją jednostek terytorialnych.
Szczegóły
Podtytuł: Istota, determinanty, doświadczenie
Autor: Sebastian Brańka
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788365648136
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 258
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychiatria w praktyce ratownika medycznego
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Taktyczne ratownictwo medyczne
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Kwalifikowana pierwsza pomoc
dla jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne
dla jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Refleksologia
Rebis
Mikroekonomia Ujęcie statyczne i dynamiczne
C. H. Beck