Marketing Mody
Strategia i promocja

Arkady
Marketing Mody
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
47,57 PLN
Oszczędzasz 32%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,43 zł

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe. Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody, są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo Arkady
Dobra 28
00-344 Warszawa (Polska)
tel: (22)4448650
email: info@arkady.eu


Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 19.0x25.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing Mody
    Podtytuł: Strategia i promocja
    Autor: Harriet Posner
    Wydawnictwo: Arkady
    ISBN: 9788321350646
    Tytuł oryginału: Marketing Fashion
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Cichowicz Anna
    Języki: polski, angielski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 240
    Format: 19.0x25.5cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje