VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
60,73 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,19 zł
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. ?Viral? to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej. Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców ? w szczególności zajmujących się content marketingiem ? specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. Janina Bąk Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane ?Funkcja tożsamościowo-twórcza treści? chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? Paweł Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. Rafał Żak
Szczegóły
Autor: Piotr Bucki
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301204631
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 134
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.265 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Fiszki Wystąpienia publiczne
Cztery Głowy
Visual Storytelling
Jak opowiadać językiem video
Jak opowiadać językiem video
Wydawnictwo Naukowe PWN
50 praw marketingu Kotarbińskiego
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marka 5.0
WN PWN
Jak szlifować wystąpienia?
Cztery Głowy
Marketing 5.0.
Technologie Next Tech
Technologie Next Tech
MT Biznes