Książka popularnonaukowa dla dzieci i młodzieży w polskiej szkole w latach 1945-1989
SBP

Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
41,95 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,95 zł
Dla powodzenia książki popularnonaukowej potrzebny jest ogólny wysiłek autora, wydawcy, księgarza, nauczyciela i bibliotekarza. T. Twarogowski
Słowa Tadeusza Twarogowskiego, przytoczone w powyższym motcie, można by uznać za inspirację do napisania tej książki. Autorkę ciekawiło zagadnienie książki popularnonaukowej w szkole - jej status, jej wykorzystanie w procesie dydaktycznym i poza nim. Dużo wielkich słów wypowiedziano na temat wagi tej literatury na konferencjach poświęconych popularyzacji wiedzy, panuje też powszechne przekonanie o niezbędności tej książki w szkole. (...) "Jest to wieloaspektowa i - można rzec - wielogłosowa prezentacja zagadnień i szczegółowych problemów związanych z literaturą popularnonaukową dla młodych czytelników. Owa wieloaspektowość i wielogłosowość wynikają z interdyscyplinarności podjętej problematyki. Autorka bowiem doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że komplementarne spojrzenie - z perspektywy bibliologii, ale też m.in. historii oświaty, pedagogiki, dydaktyki - na obiekt refleksji badawczej pozwoli osiągnąć zakładane efekty. Takie ujęcie sprawiło, że recenzowana praca znakomicie wpisuje się w potrzeby badawcze bibliologii (i nie tylko), tym bardziej, że omawiana problematyka dotychczas nie została w pełni wyeksplorowana". Z recenzji dr hab., prof. UJK Jolanty Dzieniakowskiej
Słowa Tadeusza Twarogowskiego, przytoczone w powyższym motcie, można by uznać za inspirację do napisania tej książki. Autorkę ciekawiło zagadnienie książki popularnonaukowej w szkole - jej status, jej wykorzystanie w procesie dydaktycznym i poza nim. Dużo wielkich słów wypowiedziano na temat wagi tej literatury na konferencjach poświęconych popularyzacji wiedzy, panuje też powszechne przekonanie o niezbędności tej książki w szkole. (...) "Jest to wieloaspektowa i - można rzec - wielogłosowa prezentacja zagadnień i szczegółowych problemów związanych z literaturą popularnonaukową dla młodych czytelników. Owa wieloaspektowość i wielogłosowość wynikają z interdyscyplinarności podjętej problematyki. Autorka bowiem doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że komplementarne spojrzenie - z perspektywy bibliologii, ale też m.in. historii oświaty, pedagogiki, dydaktyki - na obiekt refleksji badawczej pozwoli osiągnąć zakładane efekty. Takie ujęcie sprawiło, że recenzowana praca znakomicie wpisuje się w potrzeby badawcze bibliologii (i nie tylko), tym bardziej, że omawiana problematyka dotychczas nie została w pełni wyeksplorowana". Z recenzji dr hab., prof. UJK Jolanty Dzieniakowskiej
Szczegóły
Autor: Bogumiła Staniów
Wydawnictwo: SBP
Seria: Nauka - Dydaktyka - Praktyka
ISBN: 9788365741226
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 288
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.475 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Trampolina+ Zabawy matematyczne 3
Szkolne PWN
Trampolina+ Zabawy matematyczne 2
Szkolne PWN
Trampolina+ Zabawy matematyczne 1
Szkolne PWN
Siłaczki szefowe społeczniczki Polki organizatorki
Polki organizatorki
Polki organizatorki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Gość w dom
Współczesne praktyki przyjmowania gości
Współczesne praktyki przyjmowania gości
Wydawnictwo Naukowe UAM
Gospodarka Polski 1990-2017
Kręte ścieżki rozwoju
Kręte ścieżki rozwoju
Wydawnictwo Naukowe PWN