Zarządzanie silną marką
Nieoczywiste
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
51,75 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.
Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Szczegóły
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391799
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 444
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.66 kg
Redakcja: Witek-Hajduk Marzanna K.