Szkolny system przeciwdziałania przemocy rówien.
Fraszka Edukacyjna
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
36,62 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,72 zł
Autorzy prezentowanej książki Jim Larson i Andrzej Kołodziejczyk to wybitni specjaliści w zakresie problematyki przemocy w szkole. Jim Larson jest autorem i współautorem dwóch książek na ten temat, Najpierw pomyśl i Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem. Zostały one przetłumaczone i wydane w Polsce przez Fraszkę Edukacyjną. Profesor Larson kilka razy odwiedził Polskę i prowadził warsztaty z nauczycielami.
Na podstawie tych dwóch książek powstał program szkolenia polskich nauczycieli. Został on zaprezentowany w omawianej książce.
Andrzej Kołodziejczyk jest socjologiem, trenerem-superwizorem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, współautorem programu wychowawczo-profilaktycznego Spójrz inaczej. Jest też autorem licznych warsztatów i treningów dla nauczycieli, wychowawców, pracowników socjalnych itp. Prace te są poświęcone problematyce agresji i przemocy, motywowania do zmiany zachowania i zespołów interdyscyplinarnych.
Szkolni dręczyciele nie atakują pod wpływem emocji. Dobrze wiedzą, co chcą osiągnąć. Planują swe działania na zimno, by zyskać władzę nad słabszymi, aprobatę ze strony koleżanek i kolegów, a przez to panowanie nad grupą.
Badania i obserwacje pokazują negatywny wpływ szkolnego dręczenia na relacje między uczniami i ich problemy edukacyjne. Te doświadczenia przenoszą się na relacje w dorosłym życiu, zarówno tych, którzy byli dręczeni, jak i tych, którzy dręczyli.
Książka ta z pewnością pomoże nauczycielom w radzeniu sobie z przypadkami dręczenia wśród szkolnej młodzieży. Jest rodzajem przewodnika, wzbogaconego przykładami scenariuszy do przeprowadzenia zajęć z uczniami. Pokazuje też krok po kroku, jak zbudować i wdrożyć strategię przeciwdziałania przemocy w całym środowisku ucznia.
Na podstawie tych dwóch książek powstał program szkolenia polskich nauczycieli. Został on zaprezentowany w omawianej książce.
Andrzej Kołodziejczyk jest socjologiem, trenerem-superwizorem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, współautorem programu wychowawczo-profilaktycznego Spójrz inaczej. Jest też autorem licznych warsztatów i treningów dla nauczycieli, wychowawców, pracowników socjalnych itp. Prace te są poświęcone problematyce agresji i przemocy, motywowania do zmiany zachowania i zespołów interdyscyplinarnych.
Szkolni dręczyciele nie atakują pod wpływem emocji. Dobrze wiedzą, co chcą osiągnąć. Planują swe działania na zimno, by zyskać władzę nad słabszymi, aprobatę ze strony koleżanek i kolegów, a przez to panowanie nad grupą.
Badania i obserwacje pokazują negatywny wpływ szkolnego dręczenia na relacje między uczniami i ich problemy edukacyjne. Te doświadczenia przenoszą się na relacje w dorosłym życiu, zarówno tych, którzy byli dręczeni, jak i tych, którzy dręczyli.
Książka ta z pewnością pomoże nauczycielom w radzeniu sobie z przypadkami dręczenia wśród szkolnej młodzieży. Jest rodzajem przewodnika, wzbogaconego przykładami scenariuszy do przeprowadzenia zajęć z uczniami. Pokazuje też krok po kroku, jak zbudować i wdrożyć strategię przeciwdziałania przemocy w całym środowisku ucznia.
Szczegóły
Autor: Jim Larson, Andrzej Kołodziejczyk
Wydawnictwo: Fraszka Edukacyjna
ISBN: 9788363766535
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 149
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Cukierku, Ty łobuzie!
Żwakowskie
Agresja w szkole
Difin