Komunikacja korporacyjna w biznesie
Praktyczny poradnik
Branta

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
26,41 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Każda firma komunikuje się ze swym otoczeniem, zwłaszcza klientami, na różne sposoby. Reklama to jeden rodzaj komunikacji, określany też jako komunikacja marketingowa, powiązana z procesem sprzedaży. Inny rodzaj komunikacji, określany jako korporacyjna, operuje odmiennymi środkami przekazu i służy innym celom. Są nimi np. komunikaty i informacje prasowe, wydawnictwa, bezpośrednie wypowiedzi przedstawicieli firmy. Służą one budowie (także: utrzymaniu, poprawie) relacji firmy z jej szeroko rozumianym otoczeniem, kreują jej wizerunek i przekazują treści, jakie firma chce przekazać.
(...)
Częstym błędem jest utożsamianie informacji i jej dystrybuowania z komunikacją. Wysłanie informacji do jakiegoś adresata to zaledwie wstęp i krok stosunkowo prosty. Komunikacja ma miejsce dopiero wtedy, gdy informacja do kogoś dotrze i wywoła jakąś reakcję. Z natury rzeczy komunikacja i międzyludzka, i biznesowa jest procesem dwustronnym. Powinniśmy zawsze analizować reakcję odbiorcy na nasz komunikat, sprawdzać, czy został on nie tylko odebrany, ale także zrozumiany i przyswojony.
(...)
Częstym błędem jest utożsamianie informacji i jej dystrybuowania z komunikacją. Wysłanie informacji do jakiegoś adresata to zaledwie wstęp i krok stosunkowo prosty. Komunikacja ma miejsce dopiero wtedy, gdy informacja do kogoś dotrze i wywoła jakąś reakcję. Z natury rzeczy komunikacja i międzyludzka, i biznesowa jest procesem dwustronnym. Powinniśmy zawsze analizować reakcję odbiorcy na nasz komunikat, sprawdzać, czy został on nie tylko odebrany, ale także zrozumiany i przyswojony.
Szczegóły
Podtytuł: Praktyczny poradnik
Autor: Kamiński Leszek
Wydawnictwo: Branta
ISBN: 9788360186503
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 120
Format: 14.4x20.9cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.17 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Twardzi Żydzi Ojcowie, synowie, sny o gangsterach
Noir Sur Blanc
Komputer
Słownik ilustrowany
Słownik ilustrowany
Europa
Uczę się dobrych obyczajów z naklejkami
Siedmioróg
Literki cyferki
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
Bruderszaft z Belzebubem
Ringier Axel Springer Polska