Komunikacja korporacyjna w biznesie
Praktyczny poradnik

Branta
Komunikacja korporacyjna w biznesie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
38,00 PLN
Nasza cena
26,41 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Każda firma komunikuje się ze swym otoczeniem, zwłaszcza klientami, na różne sposoby. Reklama to jeden rodzaj komunikacji, określany też jako komunikacja marketingowa, powiązana z procesem sprzedaży. Inny rodzaj komunikacji, określany jako korporacyjna, operuje odmiennymi środkami przekazu i służy innym celom. Są nimi np. komunikaty i informacje prasowe, wydawnictwa, bezpośrednie wypowiedzi przedstawicieli firmy. Służą one budowie (także: utrzymaniu, poprawie) relacji firmy z jej szeroko rozumianym otoczeniem, kreują jej wizerunek i przekazują treści, jakie firma chce przekazać.
(...)
Częstym błędem jest utożsamianie informacji i jej dystrybuowania z komunikacją. Wysłanie informacji do jakiegoś adresata to zaledwie wstęp i krok stosunkowo prosty. Komunikacja ma miejsce dopiero wtedy, gdy informacja do kogoś dotrze i wywoła jakąś reakcję. Z natury rzeczy komunikacja i międzyludzka, i biznesowa jest procesem dwustronnym. Powinniśmy zawsze analizować reakcję odbiorcy na nasz komunikat, sprawdzać, czy został on nie tylko odebrany, ale także zrozumiany i przyswojony.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 14.4x20.9cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Komunikacja korporacyjna w biznesie
    Podtytuł: Praktyczny poradnik
    Autor: Kamiński Leszek
    Wydawnictwo: Branta
    ISBN: 9788360186503
    Języki: polski
    Rok wydania: 2007
    Ilość stron: 120
    Format: 14.4x20.9cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.17 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: