Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

Harmonia
Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
36,00 PLN
Nasza cena
30,71 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 29,34 zł

Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań.

W teczce znajduje się:
  • instrukcja (przykłady ćwiczeń);
  • 36 kart z fotografiami miejsc;
  • 4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia; spis miejsc i postaci.
Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: kto?, co?, gdzie?, co robi?, z kim?.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 21.5 x 30.5 cm
  • Oprawa: Kartonowa
  • Tytuł: Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
    Autor: Chojnacka Anna, Kuźniarska Joanna
    Wydawnictwo: Harmonia
    Seria: Wskazuję, nazywam, rozumiem
    ISBN: 9788380801578
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 53
    Format: 21.5 x 30.5 cm
    Oprawa: Kartonowa
    Waga: 0.72 kg

    Recenzje