Grosz do grosza. Jak wydawać mądrze i unikać pułapek finansowych
Smak Słowa

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
36,39 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 14,78 zł
Autor bestsellerowej Potęgi irracjonalności łączy poczucie humoru z ekonomią behawioralną, aby zagłębić się w prawdziwie nielogiczny świat finansów osobistych i pomóc czytelnikom w zrozumieniu, dlaczego podejmują złe decyzje finansowe oraz przekazać im wiedzę potrzebną do dokonywania lepszych wyborów.
- Dlaczego gdy za coś płacimy, często odczuwamy niemal fizyczny ból?
- Dlaczego występowanie w roli własnego agenta nieruchomości może nas słono kosztować?
- Dlaczego czujemy się dobrze, przepłacając za jakiś produkt, tylko dlatego, że już wcześniej zapłaciliśmy za niego za dużo?
W książce Grosz do grosza światowej sławny psycholog, ekonomista behawioralny, Dan Ariely, odpowiada na te intrygujące pytania (i na wiele innych), wyjaśniając, w jaki sposób nasze irracjonalne zachowanie często torpeduje nawet najlepsze intencje w sferze zarządzania naszymi finansami. Wraz z komikiem i dziennikarzem ekonomicznym, Jeffem Kreislerem, Ariely zabiera nas w podróż w głąb ludzkiego umysłu, aby pokazać nam ukryte motywy kierujące naszymi decyzjami dotyczącymi pieniędzy.
Ariely i Kreisler analizują szeroki zakres codziennych tematów – od zadłużenia na karcie kredytowej, przez zarządzanie budżetem domowym, po letnie wyprzedaże – aby wykazać, że nasze idee dotyczące dolarów i centów często są błędne i kosztują nas więcej, niż sobie wyobrażamy. Łącząc studia przypadków i anegdoty z praktycznymi wnioskami i poradami, autorzy przedzierają się przez nieświadome lęki i pragnienia leżące u podstaw naszych najgorszych instynktów finansowych i uczą nas, jak zmienić na lepsze nasze zwyczaje związane z pieniędzmi.
Fascynująca, zajmująca, zabawna i ważna – książka Dollars and Sense to dobra inwestycja dostarczająca nam praktycznych narzędzi, których potrzebujemy, aby zrozumieć swoje decyzje finansowe i dokonywać lepszych wyborów, aby mądrzej oszczędzać i wydawać pieniądze, a co za tym idzie – aby lepiej żyć.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Smak Słowa Anna Świtajska
ul. Bohaterów Monte Cassino 6A
81-805 Sopot (PL)
tel: +48 507 03 00 45
email: info@smakslowa.pl
Szczegóły
Autor: Dan Ariely, Jeff Kreisler
Wydawnictwo: Smak Słowa
ISBN: 9788365731760
Tytuł oryginału: Dollars and sense: how we misthink money and how to spend smarter
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Nowak-Młynikowska Agnieszka
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 242
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.51 kg
Kraj produkcji: PL