Korporacja niczym startup
Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
53,89 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie.
Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce.
Znajdziesz tutaj między innymi:
zasady kształtowania korporacyjnego ekosystemu innowacyjności
skuteczne techniki zarządzania strategią innowacyjności
mierniki właściwe do pomiaru innowacji, w tym KPI
wdrażanie w dużych firmach takich metod jak lean startup i customer development
błyskawiczny start systemu innowacyjnego w korporacji
Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj!
O autorach
Dr Tendayi Viki jest głównym konsultantem w firmie konsultingowej Benneli Jacobs. Pracował również dla takich firm jak Airbus, American Express, The British Museum, General Electric, Pearson, Standard Bank, Tetra Pak oraz dla Banku Światowego. Jego artykuły ukazują się w magazynie ?Forbes?.
Dan Toma współpracował z licznymi startupami technologicznymi oraz z takimi firmami jak Deutsche Telekom, Bosch, Jaguar Land Rover i Allianz. Jest wielkim zwolennikiem koncepcji ekosystemu innowacyjnego.
Esther Gons jest współzałożycielką NEXT Amsterdam. Pomaga startupom wdrażać skuteczne modele biznesowe. Jej kurs przedsiębiorczości jest realizowany w ramach programu studiów Communication Multimedia and Design na Amsterdam University of Applied Sciences.
Szczegóły
Podtytuł: Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku
Autor: Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328351547
Tytuł oryginału: The corporate startup
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sałbut Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 296
Format: 24.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.554 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Radość rodzenia
Rozmowy o ciąży i porodzie
Rozmowy o ciąży i porodzie
Czwarta Strona