Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

CeDeWu
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
84,00 PLN
Nasza cena
35,53 PLN
Oszczędzasz 58%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,27 zł

Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność za środowisko, społeczności lokalne, kulturę czy - ujmując to bardziej górnolotnie - za obecny i przyszły dobrobyt społeczeństwa, coraz częściej przypisywana jest również sferze biznesu. Globalny charakter konkurencji oraz ogromny wpływ sfery gospodarczej na funkcjonowanie jednostek oraz całych gospodarek spowodowały, że od biznesu oczekuje się zwiększonego zainteresowania problemami społecznymi. Takie spojrzenie na biznes zmienia percepcję wartości, jakiej przedsiębiorstwa dostarczają klientom oraz pozostałym interesariuszom. Funkcjonowanie według dotychczasowych zasad może być niewystarczające. Klienci nie są już bowiem zainteresowani zakupem produktu o określonych właściwościach, na warunkach proponowanych przez przedsiębiorstwa. Chcą partycypować w całym procesie, współuczestnicząc tym samym w tworzeniu wartości dla siebie. Przedstawiona Czytelnikowi monografia prezentuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu, potrzebę i sposób jej uwzględniania w działaniach rynkowych przedsiębiorstw. Zaprezentowano także koncepcję marketingu wartości, wraz z określeniem działań związanych z kształtowaniem produktu, promocji, ceny i dystrybucji. Przedstawiono także pojęcie marki pracodawcy i działań związanych z jej kształtowaniem. Najważniejszą częścią niniejszej publikacji są wyniki badań dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wartości na polskim rynku.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości
    Autor: Honorata Howaniec
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381022651
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 282
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.455 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: