Wartość luksusu
Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
PWE
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
51,10 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,10 zł
Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to:
? jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości?
? jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego?
? jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza?
Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.
Szczegóły
Podtytuł: Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
Autor: Beata Stępień
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823479
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 348
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia zarządzania w organizacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
Jakościowe metody badań marketingowych
Jak zrozumieć konsumenta
Jak zrozumieć konsumenta
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zasady negocjacji
Rebis
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie
Nieoczywiste