Wartość luksusu
Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw

PWE
Wartość luksusu
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
64,90 PLN
Nasza cena
63,83 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,10 zł

Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: ? jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? ? jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego? ? jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza? Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Wartość luksusu
    Podtytuł: Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
    Autor: Beata Stępień
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320823479
    Język oryginału: polski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 348
    Format: 16.0x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.51 kg

    Recenzje