Moda a społeczeństwo konsumpcyjne.
Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
46,28 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Monografia stanowi zwieńczenie długofalowego procesu badawczego, realizowanego przez autorkę, nad modą i jej funkcjonowaniem we współczesnym społeczeństwie polskim. W opracowaniu zaprezentowano i omówiono najważniejsze koncepcje, teorie, definicje związane z modą, pozwalające na prześledzenie zmian związanych z rozszerzeniem definiowania mody poprzez kontekst konsumencki, a nie tylko strukturalny. Wyniki badań świadczą o tym, że moda często stanowi zasadniczy aspekt życia, w wielu przypadkach można nawet mówić o jej dominującej roli i podporządkowywaniu jej różnych sytuacji życia codziennego. Niekiedy podążanie za trendami stanowi ?być albo nie być? w grupie (pełnione funkcje zawodowe, towarzyskie). Moda może być także rozumiana i postrzegana w kategorii komunikatu odnoszącego się do statusu społecznego i materialnego, a także kreowania swojej tożsamości oraz wywierania wrażenia poprzez ubiór na innych.
Szczegóły
Podtytuł: Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich
Autor: Aleksandra Perchla-Włosik
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322936504
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 192
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.324 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
O sobie samym jako innym
Wydawnictwo Naukowe PWN
Symbolika zła
Aletheia
Splendor
Muza
Shantaram
Marginesy
Historia luksusu
Bellona
Granice
Instytut Badań Literackich PAN
Ironie romantyczne
Instytut Badań Literackich PAN
Modna Polka.
Rozmowy o modzie, urodzie i życiu z polskimi ikonami stylu
Rozmowy o modzie, urodzie i życiu z polskimi ikonami stylu
Burda Media Polska