Logopedyczne Zabawy cz.1 Sz, ż, cz, dż (program)
Komlogo
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
113,95 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 108,31 zł
"Podpisz i powiedz" - ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania. Zadanie dziecka polega na wybieraniu kolejnych liter i układaniu podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy pomocy kursora myszy (metodą przeciągnij i upuść).
Z każdą planszą zintegrowany jest dźwięk informujący o poprawnym, bądź błędnym ułożeniu podpisu pod obrazkiem. W przypadku dobrze ułożonego wyrazu i wzrokowym utrwaleniu jego obrazu graficznego, dziecko proszone jest o powtórzenie jego nazwy (utrwalenie wzorca słuchowego). Następnie ekran komputera zastyga, a terapeuta ma możliwość przeanalizowania obrazka, ponownego wypowiedzenia jego nazwy itd.
Jeżeli dziecko w trakcie pracy dostrzeże pomyłkę, może usunąć błędnie wpisaną literę, przenosząc ją w dowolne miejsce na ekranie i uzupełnić kratkę literą poprawną.
Przejście do kolejnego ćwiczenia następuje po naciśnięciu przycisku Dalej.
Naciśnięcie przycisku Wstecz powoduje przejście do poprzedniego zadania.
W przypadku źle ułożonego podpisu pod obrazkiem, głos z komputera prosi o ponowne ułożeniu podpisu. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku Pomoc.
Po zakończeniu gry na ekranie pojawia się okienko Statystyka, które informuje o czasie gry, ilości błędnych lub poprawnych odpowiedzi i korzystaniu z pomocy. W okienku tym znajdują się dwa przyciski: Dalej pozwala na rozpoczęcie gry od początku, oraz Stop kończy ćwiczenia w danym programie.
Z każdą planszą zintegrowany jest dźwięk informujący o poprawnym, bądź błędnym ułożeniu podpisu pod obrazkiem. W przypadku dobrze ułożonego wyrazu i wzrokowym utrwaleniu jego obrazu graficznego, dziecko proszone jest o powtórzenie jego nazwy (utrwalenie wzorca słuchowego). Następnie ekran komputera zastyga, a terapeuta ma możliwość przeanalizowania obrazka, ponownego wypowiedzenia jego nazwy itd.
Jeżeli dziecko w trakcie pracy dostrzeże pomyłkę, może usunąć błędnie wpisaną literę, przenosząc ją w dowolne miejsce na ekranie i uzupełnić kratkę literą poprawną.
Przejście do kolejnego ćwiczenia następuje po naciśnięciu przycisku Dalej.
Naciśnięcie przycisku Wstecz powoduje przejście do poprzedniego zadania.
W przypadku źle ułożonego podpisu pod obrazkiem, głos z komputera prosi o ponowne ułożeniu podpisu. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku Pomoc.
Po zakończeniu gry na ekranie pojawia się okienko Statystyka, które informuje o czasie gry, ilości błędnych lub poprawnych odpowiedzi i korzystaniu z pomocy. W okienku tym znajdują się dwa przyciski: Dalej pozwala na rozpoczęcie gry od początku, oraz Stop kończy ćwiczenia w danym programie.
Szczegóły
Producent: Komlogo
ISBN: 5900238480009
Rok wydania: 2019
Format: 13,5x18,5 cm
Oprawa: pudełko
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Akademia wzorowej wymowy SZ
Skrzat
Logopedia. Będę mówić poprawnie, zeszyt 2
MAC Edukacja
Logopedia. Będę mówić poprawnie, zeszyt 3
MAC Edukacja
Będę mówić poprawnie Logopedia Zeszyt 4
MAC Edukacja