Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza
Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi
Nieoczywiste
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
64,46 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 11,62 zł
Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tradycyjnie postrzegane ramy wykorzystania tego systemu w praktyce.
Powstawanie różnego rodzaju formacji rynkowych składających się z niezależnych kapitałowo, ale ściśle współpracujących ze sobą podmiotów stwarza zapotrzebowanie na nowy rodzaj metod rachunkowości wykorzystywanych jako wsparcie informacyjne kadry zarządzającej. Wskazane metody międzyorganizacyjnej rachunkowości zarządczej zostały omówione w niniejszej publikacji. W każdym z rozdziałów, które dotyczą wykorzystania informacji zarządczej w poszczególnych formach współpracy: łańcuchach dostaw, grupach zakupowych, sieciach franczyzowych, konsorcjach, partnerstwie publiczno-prywatnym oraz sieciach agentów, zaprezentowano:
? cechy relacji międzyorganizacyjnych charakterystyczne dla omawianej formy współpracy,
? wybrane metody rachunkowości przydatne w zarządzaniu współpracą,
? przykłady obliczeniowe oraz studia przypadków zastosowania prezentowanych koncepcji,
? główne wątki podejmowane w dotychczasowych badaniach empirycznych lub potencjalnie interesujące tematy przyszłych dociekań naukowych.
Opracowanie przeznaczone jest w szczególności dla praktyków projektujących i wykorzystujących systemy rachunkowości zarządczej, nauczycieli akademickich prowadzących zaawansowane przedmioty dotyczące współpracy międzyorganizacyjnej, studentów kierunków ekonomicznych II stopnia, uczestników specjalistycznych studiów podyplomowych, doktorantów z zakresu zarządzania i finansów oraz naukowców prowadzących badania nad zastosowaniami rachunkowości zarządczej w sieciach biznesowych.
Szczegóły
Podtytuł: Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391904
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 244
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Redakcja: Łada Monika