Alianse marketingowe
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Nieoczywiste
Alianse marketingowe
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
58,38 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 10,43 zł

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: ? cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, ? zarządzanie aliansami marketingowymi ? wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, ? tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, ? alianse marketingowe różnych podmiotów ? przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów. Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Alianse marketingowe
    Podtytuł: Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
    Wydawnictwo: Nieoczywiste
    ISBN: 9788363391782
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 248
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.378 kg
    Redakcja: Sznajder Andrzej

    Recenzje