Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela
Stan faktyczny i postulowany

Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
48,00 PLN
Nasza cena
35,57 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 11,92 zł

Autorzy artykułów, umiejętnie posługując się różnorodnymi metodami badań pedagogicznych, przedstawiają diagnozę współczesnego szkolnictwa, przywołują propozycje zmian alternatywnych, sugerują nowe rozwiązania edukacyjne. Podejmują także analizę stale aktualnych problemów edukacyjnych, takich, jak: podmiotowość ucznia, indywidualizacja nauczania, jakość życia ucznia, rola klasy szkolnej w procesie socjalizacji, edukacja zdrowotna i ekologiczna, marginalizacja uczniów, wyrównywanie szans edukacyjnych w szkole wiejskiej, a także tożsamość, kształcenie i praktyka pedagogiczna współczesnych nauczycieli m.in. w perspektywie priorytetów i dyrektyw Unii Europejskiej. Publikacja odpowiada na aktualną i pilną potrzebę pogłębionej, wielowątkowej, naukowej refleksji nad stanem i przyszłością polskiego systemu edukacji oraz jej praktycznej aplikacji. Wspólny mianownik wszystkich opracowań stanowi przekonanie, że najważniejszą funkcją szkolnictwa jest promocja człowieka, jego wartości oraz integralnego rozwoju i wychowania, w tym religijnego.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela
    Podtytuł: Stan faktyczny i postulowany
    Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
    ISBN: 9788373065963
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 432
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.792 kg
    Redakcja: Skrzyniarz R., Lendzion A., Braun K.

    Recenzje