Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
66,49 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Autorka zdiagnozowała lukę w teorii nauk o zarządzaniu, polegającą na braku kompleksowych i interdyscyplinarnych badań, pozwalających na identyfikację prawidłowości i zjawisk ekonomicznych na poszczególnych etapach ewolucji funkcji zakupowej w przedsiębiorstwach. Wybór problemu badawczego uważam za uzasadniony możliwościami wykazania oryginalnego wkładu Autorki w rozwój nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, co wynika z następujących przesłanek:
1. z faktu, że problematyka ewolucji dojrzałości funkcji zakupowej i jej wpływu na wartość przedsiębiorstw nie doczekała się jeszcze w krajowej literaturze przedmiotu kompleksowego opracowania w formie monograficznej,
2. analiza logiczna, wnioskowanie oraz konstrukcja autorskiego modelu dojrzałości funkcji zakupów prowadzone są w dużym stopniu na podstawie samodzielnych jakościowych badań empirycznych 52 przedsiębiorstw działających w Polsce.
W pełni zgadzam się z przesłankami, które zadecydowały o wyborze metodyki badań jakościowych na podstawie wywiadów bezpośrednich i studiów przypadków funkcji zakupów w przedsiębiorstwach."
z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Jarosława Witkowskiego (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Szczegóły
Autor: Barbara Ocicka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301206017
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 276
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zarządzanie zakupami. Poradnik
Open Nexus
Zarządzanie zakupami 2
OPEN NEXUS