Marketing mobilny

Difin
Marketing mobilny
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,70 PLN
Nasza cena
45,22 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,45 zł

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 17,6x25 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing mobilny
    Autor: Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
    Wydawnictwo: Difin
    ISBN: 9788380858886
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 172
    Format: 17,6x25 cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje