Marketing mobilny
Difin
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
53,99 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,45 zł
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
Szczegóły
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380858886
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 172
Format: 17,6x25 cm
Oprawa: Miękka