Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych

PWE
Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
64,90 PLN
Nasza cena
54,23 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne produkty. W książce zaprezentowano najnowszą wiedzę w zakresie strategii i modelowania produktów innowacyjnych. Podkreślono wielowymiarowy charakter innowacji oraz omówiono najważniejsze strategie oraz modele rozwoju innowacji. Zaprezentowano również metody projektowania i modelowania produktów innowacyjnych. Książka jest doskonałym źródłem informacji dla menedżerów, którzy chcą podejmować działania ukierunkowane na wprowadzanie produktów innowacyjnych na rynek. Może być także przydatna jako podręcznik dla studentów wszystkich uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych
    Autor: Stanisław Łobejko, Dariusz Plinta, Alicja Sosnowska
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320823394
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 242
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.37 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: