Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych
PWE
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
54,23 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne produkty. W książce zaprezentowano najnowszą wiedzę w zakresie strategii i modelowania produktów innowacyjnych. Podkreślono wielowymiarowy charakter innowacji oraz omówiono najważniejsze strategie oraz modele rozwoju innowacji. Zaprezentowano również metody projektowania i modelowania produktów innowacyjnych.
Książka jest doskonałym źródłem informacji dla menedżerów, którzy chcą podejmować działania ukierunkowane na wprowadzanie produktów innowacyjnych na rynek. Może być także przydatna jako podręcznik dla studentów wszystkich uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.
Szczegóły
Autor: Stanisław Łobejko, Dariusz Plinta, Alicja Sosnowska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823394
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg