Komunikacja w polityce i w biznesie
Sztuka przekonywania w epoce postprawdy

CeDeWu
Komunikacja w polityce i w biznesie
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
58,02 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 49,16 zł

W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, niezbędnym, aby dostać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli. Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako że nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. w podręcznik. Można jednakże próbować poznać je - także z perspektywy kobiet - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji oraz badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi. Dzięki różnorodnym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka przedstawia najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Komunikacja w polityce i w biznesie
    Podtytuł: Sztuka przekonywania w epoce postprawdy
    Autor: Maria Elena Capitanio, Andrea Di Cicco
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381022071
    Tytuł oryginału: Comunicare da leader. L'arte di convincere nell'era della post-verit?
    Język oryginału: włoski
    Tłumacz: Zbigniew Łucki
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 302
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.495 kg

    Recenzje