Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Naukowe Sophia
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
104,50 PLN
Nasza cena
94,98 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 79,15 zł

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17x24 cm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
    Autor: Iwona Lupa
    Wydawnictwo: Naukowe Sophia
    ISBN: 9788365357373
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 227
    Format: 17x24 cm
    Oprawa: miękka

    Recenzje