Marketing

MT Biznes
Marketing
Wysyłka:
Jutro (środa 2025-03-05)
Sugerowana cena
35,10 PLN
Nasza cena
31,88 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 25,65 zł

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?

Dotrzyj z ofertą do właściwych odbiorców i skutecznie wyróżnij się na tle konkurencji

Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz.

Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
  •   Budować bazę klientów
  •   Wyróżnić się na tle konkurencji
  •   Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
  •   Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
  •   Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
  •   Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
  •   Naprawdę skoncentrować się na kliencie
  •   W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
  •   Rozwiązać inne problemy marketingowe.
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.
 
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Kraj produkcji: PL

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: zamowienia@mtbiznes.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 14.1 x 21.8 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Marketing
    Autor: Brian Tracy
    Wydawnictwo: MT Biznes
    ISBN: 9788380878051
    Tytuł oryginału: BRIAN TRACY SUCCESS LIBRARY: MARKETING
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 118
    Format: 14.1 x 21.8 cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.19 kg
    Kraj produkcji: PL

    Recenzje